Bijna vertrekken we naar Uganda

25 februari 2020 - Nederland, Nederland

We zijn druk bezig om de laatste spullen bij elkaar te zoeken. Antimalaria-pillen liggen klaar. Nog even en dan stappen we op het vliegtuig naar Uganda. De door al onze mede sponsors betaalde aangepaste boda is al in Nakyenyi . De kinderen met een beperking worden hiermee veilig naar de Lwerudeso school gebracht.  Ook gaat de boda gebruikt worden bij het pas gebouwde health center.  We kijken we er naar uit om iedereen daar weer te ontmoeten en te genieten van het mooie Lwengo en de lieve bevolking

1. Theo van den Ende:
    25 februari 2020
    Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel plezier in Lwengo. Geniet van al het moois en de lieve mensen daar. Wij gaan jullie zeker volgen dus maak er mooie verhalen van.
    Groet van Theo en Jopie
  2. Liesbeth en Marco:
    25 februari 2020
    Ben benieuwd wat jullie allemaal weer gaan meemaken! Goede reis😘
  3. Nel dorresteijn:
    25 februari 2020
    Fijne en goede reis, ik ben benieuwd naar jullie verhalen. We volgen jullie.
  4. Teddy Van woensel:
    25 februari 2020
    Hele fijne reis en fijne tijd daar.
    Ben weer benieuwd naar jullie verhalen😘😘
  5. Ben:
    25 februari 2020
    Veel pleizier daar in Uganda in het nuttige werk dat julie gaan verichten.
    Zitten er ook mondkapjes bij de ingepakte spullen ?😜
  6. Niekie:
    25 februari 2020
    Hey Jolanda. Wat leuk in dit nieuws even door te krijgen. Heel veel plezier, goede reis en graag allemaal goed terug komen.
  7. Jolanda v.d Elzen:
    25 februari 2020
    Oh wauw wat een mooi initatief wat jullie gaan doen geweldig we volgen jullie
  8. Aad valk (ASVZ):
    25 februari 2020
    Carla (mijn vrouw) en ik wensen jullie een hele goeie reis en veel succes en fijne dagen met jullie fantastische werk!!!
  9. Marga Streefkerk:
    25 februari 2020
    Goeie reis samen en ik hoop dat je ook een beetje reclame gaat maken voor Lwengo Kids Foundation! Veel plezier!
  10. Rinus:
    Heel veel plezier allemaal
  11. Marie-José en Bert:
    25 februari 2020
    Wat leuk dat jullie weer naar Uganda gaan. Veel plezier!
  12. Els:
    26 februari 2020
    ben benieuwd naar al je verhalen
    Veilige reis en geniete he
  13. Manuela Niewold:
    26 februari 2020
    Ik ga zeker mee lezen!!! Veel plezier daar. Warme groet en dikke knuffel aan de kinderen daar.
  14. D.D.M. v.d.Watering:
    Hoi Jolanda . Goede reis, veel
    plezier en genieten samen .
  15. Emma van Beest:
    Hoi Michael en Jolanda,
    Alvast een goede reis! Ik ben benieuwd naar jullie belevenissen daar in het verre Oeganda
  16. Yvonne sistermanns:
    27 februari 2020
    Een hele goede vlucht!!!
    Geniet van het mooie werk, dat jullie daar verrichten: ik ben hartstikke trots op jullie!!!
    Groetjes van yvonne sistermanns.
  17. Liesbeth en Marco:
    28 februari 2020
    Goede reis en een fijne tijd in Uganda!
  18. Conny:
    28 februari 2020
    Nog 1 spelletje voor jullie vertrekken?
  19. Jolanda Dreuning:
    1 maart 2020
    Ja en jij hebt gewonnen. Bedankt voor die leuke t-shirts daar maken we heel veel kinderen blij mee😘👍🏻
  20. Ruud Hoogenboom:
    29 februari 2020
    Goede reis en veel plezier in Uganda
  21. Joria:
    29 februari 2020
    Bijzonder om weer zo'n belangrijke reis te maken. Veel succes